friday night.


jag hjälpte mamma på kontoret i fredags och sedan fick jag ett infall och tyckte att vi kunde äta middag tillsammans, så jonas, christin, albin, lisa och erik samlades hemma hos mamma och vi ååååt. jag draaack. drack nästan två flaskor vin själv. ja. efter jonas hade kört mig och lisa hem, så satt jag ute och pratade i telefon och sen mötte jag kamilla och vi gick på vin-promenad. sen gick jag hem och mådde inte alls bra. heeeheeee.

igår hade vi hemmakväll, med hemmagjorda hamburgare och snacks. maassa cocacola. idag ska jag till mamma igen. så jag och malin gör sällskap in till södermalm. kanske ska kliva ur soffan och lägga tillbaka täcket i sängen där det hör hemma. kanske försöka fräscha upp sig själv lite också. bakfyllan får vara slut nu. pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0