Pretend airplanes are shooting stars.


när malin och lisa hade åkt till jobben imorse, gjorde jag mig klar och åkte upp till norrtälje.

när jag kom sov barnet. christin städraceade på undervåningen. jag fick åka och köpa fikabröd. när jag kom tillbaka så myste vi lite och gick sedan ner för att dricka kaffe. men christin trillade i trappen med albin i famnen. ush, mitt hjärta hamnade i chocktillstånd. såg albin ligga på mage och slet upp honom. de överlevde, men christin gjorde illa armen :(

efter all drama, så lekte jag och albin med hans tåg. och vi tittade på tåget thomas på dvden.



vi hade tittat på den här > videon och låten fastnade. någon annan än jag som får barndomsnostalgi?
och albin har lärt sig säga Dedde! haha. Dedde! Dedde! Dedde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0