I miss you so I get a stomach ache.

idag har varit en lång dag!

vaknade 0630 i malins king size säng. gnällde på malin att hon skulle gå upp. själv gick jag upp ur sängen tio i 7. 0710 tog vi bussen. jag hoppade av i hornstull och gick upp till mamma och drack kaffe. syrran kom en timme senare. 10 hade jag tvättstugan. och vid lunch gnällde lisa över hunger. vi gick till ica och handlade. jag fick självklart laga lunchen.

efter lite chillande. bytte jag om och gick ut i regnet för att ta bussen till fridhemsplan och möta malin. vi åkte blå linje till västra skogen och jag fick min engelska B bok. när vi kom tillbaka till fridhemsplan så knata vi in på in och finn. där FANN jag min framtida spegel. jag blev blixtförälskad. har redan planerat var den ska hänga i mitt rum.. jag ska ha den! så länge som jag velat ha en helkroppsspegel.. ♥ och den här är liksom P-E-R-F-E-K-T!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0