I'll take you there and hold your hand.

igår färgade vi malins hår. först blekning och sedan ljusare färg. jag, personligen, tycker att det blev fint. det såg mer levande ut med flera färger. det blev så mycket mjukare. men malin var inte nöjd. men det är bara att fortsätta med mera blekning och ljusare färger! det tar ju ett tag. sen satt jag och lisa med ansiktsmask. jag glömde ta på min nästipp. men det gör inget. idag har jag fått en finne. man bara, JA!

ligger som sagt i sängen fortfarande. gick upp kvart i 7 och drack kaffe och väckte malin. orkade vara uppe till typ 8 eller 9, sen gick jag och la mig igen och vaknade halv ett. nu är klockan tre och om tre timmar ska jag infinna mig i skolan. jag har gjort mestadels läxan nu. lite kvar, ska bara läsa lite om relativa pronomen. sen ska jag försöka göra mig vacker. hehehe-eeheee.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0