I'm his new nightmare, he ain't escaping.

merhaba. jag måste färga min gräsliga utväxt (det känns som mitt hår är smutsigt igen så fort jag duschat eftersom utväxten gör så det ser smutsig ut! äckligt, jag hatar det!) men här snackar vi para. jag har inte råd till det just nu. FAKK. har ätit middag hos mamma och stannar här över natten. imorgon har jag ett möte kl.09 hos ola på rosenlundsgatan. så här får vi lite sovmorgon. det tackar vi för. efter det ska jag hämta ut vinterjacka från kemtvätten på rosenlundsgatan.

får se om jag åker till kontoret efter, eller om jag går och letar skor istället. hittade ju inga jag gillade förra veckan. och jag vill verkligen ha nya vinter/höst dojjor. jag vet ju hur jag vill att de ska se ut, men jag har inte fallen in love yet. fast jag har fattat tyckte för dessa skor än så länge. kanske får leta upp de imorgon och klämma, pilla och testa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0