I'm not the kind of girl you'd take home.

om tyyyyyyp 56 minuter ska jag ta bussen till johanna och färga utväxten. yey! min födelsedagspresent från mamma.

igår åkte jag till skolan i rusningstrafik, ett big NO NO om ni frågar mig. är inget stort fan av det. vi skickade ut SFI som hade snott vår sal. alla satte sig självklart på samma platser som veckan innan, och veckan innan det. klassen har dock minskat med typ hälften. vi hade ett hörförståelsetest som varade i 12 minuter, sedan hade vi 45 minuter på oss att skriva en resumé på storyn, på max ett A4. efter 15 minuter hade jag renskrivit och läst igenom. då gick jag.. jaha, 45 minuter kvar tills lektionen börjar igen. min nya vän (som jag fortfarande inte kan namnet på! hur hemskt är inte det?) kom också ut. istället för att bara sitta och hänga i korridoren så gick vi till ett café i skrapan som ligger precis bredvid. vi tog en varsin latte och satt och snackade om allt möjligt. jävligt mysigt! lite skumt, totala främlingar. men vi verkar lika.

tog en jävla tid innan jag kom hem. när jag kom till danderyd skulle min buss gå om 25 minuter, så jag åkte med tunnelbanan till mörby, hoppade av där, och hoppade på nästa tåg som åkte tillbaka till danderyd. haha! när jag kom till busshållplatsen var det 7 minuter kvar. inte helt farligt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0