NOT TO COOL FOR SCHOOL!



idag var jag i skolan. jag läser numera engelska B på onsdagskvällarna. ha. den slutar den 15 december. innan den 15 december kommer jag ha läst två böcker på engelska och gjort två nationella prov. uhyäh. fick 75% på provet vi gjorde idag. känns sådär, jag vill ju ha iaf 90%. jag fick en ny kompis. det är jävligt bra att vara rökare ibland. fast jag minns fan inte vad hon hette.. heehee. det började iaf på M och slutade på A. något chilenskt!

och så är det matte B på måndag. och efter den lektionen (som säkert också är 3 timmar..) efter det ska jag åka direkt till vasastan för att träffa Isak och lillebror! då kommer han att vara 2o dagar gammal! jag längtar. speciellt efter isak.

jag är fan jävligt glad just nu! livet går framåt! jag mår bra! har inte haft panikångest på ett jävla bra tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0