stop doing the internet and, STUDY!


sitter på kontoret och har jobbat i 4 timmar. min hjärna börjar säcka ihop nu. dock tänkte jag att jag skulle göra engelskaläxan nu, när det inte är så mycket jobb kvar. men facebook är ju roligt. jävla facebook. ska vara på skolan om 1 timme och 40 minuter. och om 4 timmar och 40 minuter får jag äntligen åka hem. snark! lång dag idag också. hoppas på att hinna hem till 22, då kungarna börjar. min höjdpunkt på onsdagar. sen lockar sängen otroligt mycket.

chef: vad är det för fel där då?
manlig anställd: men jag gillar det inte.
chef: vad är fel då?
manlig anställd: men lägg av, jag är kanske hälften kvinna. jag gillar det inte.

HAHAAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0