vända-på-dygnet-tjej!

ja. syster och jag har precis ätit middag. skulle bara berätta det. för det är lite konstigt. klockan är 00.30.


ps. btw, så vill jag bara berätta en rolig sak om min granne. (haha, ska bara berätta för syrran först.) så. varje dag, 4 dagar i rad när jag har lämnat lägenheten. så har jag mött min herr granne tvärs över. oavsett om klockan varit tidigt på förmiddagen, lunchtid eller på kvällen så har vi mötts när han är på väg upp och jag är på väg ner. vi har alltid träffats på samma ställe i trappan. vi har trevligt utbytt orden hej hej.

idag när vi möttes, så stannade han. jag stannade. han tittade på mig. jag hittade på honom. istället för hej, sa herren: "...så vi möts igen." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0