You can't handle me.


vaknade upp på fredagsmorgonen bredvid lillprinsen.

vi åkte buss och tunnelbana.

lisa mötte oss vid spärrarna, köpte bullar på pressbyrån och gick upp till lägenheten och fikade. sen somnade prinsen. när farmor kom hem, åkte hon och prinsen på bussäventýr. albins pappa kom och vi åt middag. kusin ida kom. vi drack lite vitt vin och närmare 21 åkte jag och ida in till stan för att gå på bio. himlen är oskyldigt blå.

vi gick och kramades med emma innan jag tog tunnelbanan hem. somnade dock inte förrän jäättesent på natten. och sov fram tills 13 idag då någon ringde. gick upp för att dricka lite kaffe, men somnade igen och vaknade vid 17 igen. gah! åt middag med syster som kom hem. pappa kom med lördagsgodis och vi hängde i soffan. elsa var med också.


nu har jag alltså bloggat om kvällen. och helgen. och jag vet inte vad. jag är fortfarnade jättetrött. har ont i halsen med. säkert att jag kommer bli sjuk eftersom jag pussats så mycket med albin och han är hostig! nu ska jag kolla på skräckfilm alldeles själv. the skeptic! eren läskig eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0