Darling that's when I decided to go and see you.



åkte in till stan för att luncha med petra och hennes bebispojke som ligger och växer i hennes lilla mage. 4 månader kvar! :) vi hamnade på vårt förmodlingen nya stammishak. cronan. först satt vi inne och åt lunch, sen gick vi ut och drack kaffe. efter några timmar delade vi på oss. jag trodde jag skulle iväg på min första danslektion ikväll. men när jag klev av bussen fick jag ett sms från sway där de skrev att min lärare är sjuk. men men ja ja, finns inte så mycket att göra åt saken. lite bra ändå, jag känner mig lite sjuk. har ont i örat och seg i kroppen. en kopp kaffe och sen ska jag snarka. mamma bara; "ja du har ju missat sömn under dessa två veckor". var hon ironisk?

men duktigtjej har ringt till sin psykolog också. men han svarar ju aldrig. snackade in ett meddelande, så får se när han känner för att ringa upp mig. och så smsar jag med maria. vi ska snacka ihop oss lite hur vi ska göra i framtiden. ja, och nu har kaffet kokat klart i köket. kanske ska ta och klä på sig mera. det är fan kallt i det här landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0