hanging out, we're simply hanging, hanging out.

blev ledsen att ulf inte ringde upp igår. jag trodde på honom. men jag får ringa idag. kanske efter 10 när jag är människa igen. jag somnade på soffan och sov några timmar. igår igen. (det är något fel på mig?) sen kom malin och vi möttes nere vid centrum vid 17. in och kollade läget lite, malin kirrade en skinnpaj och sen gick vi hem i regnet igen. jag trollade fram en wokmiddag med kyckling bla. sen hängde vi liksom i soffan, vid tio kom erik och lisa och hängde med oss i soffan också. vi glodde på "lite sällskap" fyfan vad gulligt program, och svinkul! filip & fredriks bästa show - enligt mig iaf.

idag ska jag alltså få tag på uffe och sedan ska jag skriva ett kärleksbrev. puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0