you're so HOT that I melted.


väldigt underlig känsla. jag är fruktansvärt rastlös men samtidigt helt seg. har redan varit på promenad och handlat livsmedel. syrran mår ju inte så bra i magen så jag var i väg och köpte alvedon och proviva. egentligen borde jag ta och gå igenom alla papper. styra upp mig själv, inför plugget osv. men jag har liksom ingen ork, jag vill bara leka och busa!

nästa sak är väl att ta en dusch, skrubba och smora in mig. börjar redan fjälla lite. kanske raka benen också. haha, det har verkligen inte varit prio ett på resan. men men, vad gör man liksom. det är sjukt svårt att göra sig fräsch på en båt som gungar och att hytten är rena rama bastun, plus att badrummet är på typ 1 kvadratmeter. haha. MEN MAN MÅSTE GILLA LA LA LÄGET. och det gjorde jag. jag gillade läget.

jag ska räkna upp alla skador jag fick under resan:
01. trillade på toros badstege, fick ett blåmärkebula på knät och två skrapärr.
02. sjuk (hals/öron/feber)
03. getingstick på smalbenet.
04. trampa snett med höger fot, blåmärke och svullnad.
05. fastnade med armen i två vajrar.
06. blåmärke på ben när jag trillade på däck, när jag gjorde "gå-ner-för-trappa-bakom-föremål"
07. flög av jetski, blåmärke på rumpan.
08. blåmärken på armar och kind.
09. MASSAGEN!
10. trampa snett och stuka light vänster fot.
11. skrapa upp höger knä.

har säkert missat flera saker. haha. men annars så är jag hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0