life is learning as you go.


vi var och röstade i söndags. seriöst, vilka röstade in SD i riksdagen? ja, och ingen vann direkt. det här är lagom-landet. skitsamma. jag orkar inte skriva om politik. tänker inte vara politisktkorrekt. haha. istället kan man glo på ullared. vi drack iof bärs på texas efter att vi röstat. hälsade massa på otman!

ja, idag har malin och steffi varit här, vi käkade middag och myste. malin hade headset och sjöng och dansade för oss. steffi satt med laptopen och läste om SD och var förbannad för att de nu är med och har någonting att yttra sig om och jag satt och försökte kolla på jerry springer. nu har jag huvudvärk! väntar på "lite sällskap" kl.22.

Kommentarer
Postat av: romi

Ja det undrar jag också, vem skulle ens VILJA rösta på ett sånt dumt parti! fy för de...



Förresten har skrivit i bloggen en liten sammanfattning om europaprogrammet:)

2010-09-20 @ 22:08:11
URL: http://romiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0