Like I'm the only one that you'll ever love.

helt plötsligt fick jag ett samtal om att C.A.J var på väg till mig för att äta middag! bra, skitbra onsdag! vi handlade pizza och stod på balkongen och tittade efter flygplan och vinkade till bussar. lisa kom hem och då lekte vi maskerad. jonas tog studenten. christin var hippie och jag blev typ läderbög. haha. de åkte för ett litet tag sen. och nu hänger steffi här. visst är det kungarna av tylösand ikväll? jag har hittat massa nya härliga låtar. wie.


det går ju inte så jävla bra att bli smal alltså ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

ska inte vi åka till thailand i vinter? :) 2 veckor bara. du och jag <3

2010-09-29 @ 22:41:52
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0