Pick yourself up And dust yourself off.

VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG? jag är helt lost. jag är inte med i spelet riktigt. i själen och i sinnet är jag fortfarande kvar i turkiet. på noyan barış och busar med kapten och ali. njuter av solen och saltvattnet, hoppar från relingen och får allt serverat. FAN VAD JAG SAKNAR DET!!!

men igår så var albin, jonas och chirstin här. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ jag har saknat dem så mycket!!!



christin gjorde världens godaste chili con carne. jag blev proppmätt och visste inte vart jag skulle ta vägen. sen spelade vi nintendo! och albin fick bada med farmor medans jonas åkte och hämtade lisa från jobbet.

min tvillingsyster.

nybadad albin, innan han kissade på golvet som faster fick torka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0