Ou hoo. Saturday night fever.

jag hjärta dig.
lady gaga händer!
kolla min lilltå på foten i bakgrunden. den ser cp ut.

vi leker med photo booth. det är kul. nu är det inte kul längre. men filmen är kul. men malin kollar inte. hon pratar bara i telefon. och nu övervakar hon vad jag skriver. hon armbågar mig. hela tiden! hon försöker vara gullig. men hon behöver inte försöka. haha. ja. jag råkar spöa malins lampa med foten hela tiden också. snart kommer anna. hon fyller 19 om 31 minuter. och om man är över 21 som vi så hänger man hemma på en lördagskväll fast man egentligen kunde gått ut och supit skallen av sig. men nej. här är födelsedagsbarnet ANNA, en utav dem. hennes tvillingsyster linnea fyller också 19. haha. ganska logiskt, eller hur? tvillingar - som fyller år samma dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0