so silly boy get of here, I've got silly bands!






hahaha. VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER köpte sillybands till mig idag!!!!!! eftersom turken inte hajade att han skulle ge mig en utav sina! men nu har jag massa egna! ♥ och så köpte lillasyster en silverring som hon blev helt dökär i. hon har tjatat om den konstant. vi handlade smink och mat också. MASSA TACOS åt vi.

denice: visst ska man sluta äta när man är mätt?
lisa: mm.. typ. (lång paus) men jag gör inte det. jag är mätt men tog mera.
denice: jag vill också äta men jag är mätt.
lisa: ät.
denice: ok.

tacos är fan svårt att dissa alltså. wanna have the tacos and eat it too. typ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga band. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



2010-09-28 @ 18:54:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0