the butterflies gone away.


jag hade frukost-telefon-dejt med ell klockan 10 imorse. vi pratade väl i 1,5 timme som vanligt. det är som om vi ses, vi fikar och röker och pratar, fast på två olika ställen i sverige. så tråkigt att vi ska bo så långt ifrån varandra. men nu ska jag ta tag i det och åka och hälsa på henne igen. (nu när bruden skaffat ny lya och allt!) jag kan ju åka buss nu utan att tappa bort mig själv. man dör liksom inte av att åka buss. (ja, om man inte krockar då.. höhö) vi var duktiga ett år när vi sågs 3 gånger. haha. sist vi sågs var förra året. förra sommaren. nej, ell! jag får ta och hälsa på borås och alla er!

efter dejten var det promenad ner till täby centrum där vi köpte presenter till mamma och albin. vi gick hem igen, duschade och sedan rullade bussen upp mot norrtälje, där vi har ätit middag och druckit vin. riktigt fin kväll. christin lagade världens godaste mat och jag fick min älskade bea-chili. världens bästa familj har jag. och nu är jag trött!


Kommentarer
Postat av: ellen

jaa-a! kom, kom, kom! jag hade älskat det!

2010-09-26 @ 22:46:29
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0