tipple your spittle’n'fiddle’n'nibble’n'dribble?


jag drömde om robert pattinson inatt. hur fjortis är inte det? att jag ens erkänner det liksom! men det var en himla fin, mysig och kärleksfull dröm. omg, jag måste verkligen vara kärlekskrank. fast det var inte så mycket robert pattinson, det var mest edward cullen. ja, det är rätt. jag är kär i edward cullen, men inte robert pattinson. stor skillnad!!

annars var jag på möte med ola och ulf. jag är kär i ulf. han är så söt. från norrland med sin gulliga dialekt fast pratar ändå så man fattar (inte direkt stockholmska och inte norrlandska; hhhjo) efter vårt möte (som typ spåra ur totalt. hahaha!) så passade de mig vidare till martin. han ska hjälpa mig med CSN. yey.

och nu när jag kom till porten på hornsgatan så vinkade otman (otto) som en tok! jag är kär i otto också! ♥

väldiga många jag är kär i just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0