Yeah it's time to rock this town.

jag vaknade 03.39 imorse. det var sådär lagom roligt. what is wrong with me? som tur var kunde jag somna om och vaknade vid 07.59 igen när erik gick. gick upp och tog ett varmt bad. sen kokade jag kaffe till mig och syrran. till frukost lagade jag fattiga riddare (inte alls lika goda som atim & ali gjorde).

har nyss pratat med niklas. WOHO. det tog bara fem dagar innan han ringde upp och ett extra telefonmeddelande från mig. men nu jävlar. så skulle jag ringa ulf. men nu är han på lunch, så får vänta på att han ringer upp.. suck. att det ska vara så himla besvärligt. att så många människor ska vara involverade och alla måste ringas. vad ska jag göra nu?

jag har redan druckit typ 3 koppar kaffe. ska man göra sig snygg eller något? kanske kommer det en snygg man och plingar på min dörr (hahha, like that's gonna happend) eller ska man pimpla en till kopp? en film? det är kallt.
vad gör man i sverige?

Kommentarer
Postat av: Rolando9450

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-05-17 @ 10:33:57
URL: http://rolando9450.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0