Easter Disaster.

det är lördag, det är påskafton och min storebror fyller 25. och jag kommer vara hemma idag. jag mår inte alls bra. fast bättre än igår. jag är jättehungrig.. men kan inte äta. fick i mig två mackor på 3 timmar. jag har huvudvärk. och svettas så fort jag rör mig. jag har nackspärr.. :/ men jag spyr inte längre. himla skönt! :)

jag somnade med mjukisbyxor, tjocktröja, strumpor och två duntäcken på igår. jag frös om händerna också och ville ha vantar, men jag orkade inte resa på mig. vid kanske 5 i natt vaknade jag av att jag höll på att svettas ihjäl. men man ska väl svettas ut alla baciller?

pappa ska komma förbi sen med lite mat och sällskap. och ååå min klantiga lillasyster tappade precis en spegel i badkaret!! det var den där braiga spegeln. jäkla unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0