I have moved on.

vaknade redan vid halv 4.. kunde inte sova ordentligt. vände på madrassen och kunde somna. jag sover oroligt när madrasen ligger åt fel håll. väldigt konstigt. somnade om till 11. bestämde mig för att gå på en liten promenad. det var ingen bra idé. jag fick ont i hela ansiktet av vinden. ja, jag har bihåleinflammation. hem och dog. det fanns ingen tvättid och jag har bara smutsiga kläder. onoff har inte ringt och jag har inte fått min telefon... bu.

ingenting funkar idag! :|

så nu har jag gett upp att försöka vara effektiv och lagt mig i solen på balkongen med datorn. nu ska jag vara vila och kolla på film. (herregud klockan är 16 redan!) ska in och lägga mig i badet senare. (bli frisk, denice, bli frisk!) imorgon är en bättre dag? eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: hannah

Duuuuuuu seer... vilken koll jag har. har inte sett de än heller.. :))

2011-04-18 @ 22:50:56
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0