I need you to be around.

When a girl forgets there are 1,2 billion other boys in the world.
I know you're a better man when I'm your girl.
This land is a better land when you are in my world.

väldigt konstigt imorse... det var heeelt folktomt på tunnelbanan. det kändes lite kusligt faktiskt. brukar ju alltid vara fullt med folk. jämt, alltid. aldrig en lugn stund.

vi stod i korridoren i skolan och väntade på fröken peter. 5 minuter.. 10 minuter... 15 minuter.... en tant kommer, "ska ni in i det här klassrummet? ska jag släppa in er?" vi får gå in. vi väntar fortfarande på peter.. 20 minuter.. så kommer peter visslandes. "nämen hej. sitter ni redan här inne?" han ba: JAAAHAAA, börjar vi kvart över? trodde det var halv... tyvärr fick jag knappt in något alls i huvudet. :(



åkte till lägenheten på söder och hittade mitt skal i brevlådan. hahahaha, jag dör! kolla vad fin min älskade lilla älskling blev nu. jag älskar min telefon. ♥ jag vill ha ett leo skal nu & matcha plånboken! :]

sen åkte jag hem till min gos-linda och hon hade gjort thai mat till mig (och henne). till efterrätt åt vi jordgubbarna som jag köpte med mig på vägen. MYS. vi målade naglar och tävlade i ninja fruits också.


och och. när jag var på väg hem, så kom det fram tre killar (ja, något berusade) och ena killen upprepade tre gånger, "vill du gifta dig med mig?" "koooom igen, jag är lite snygg!" tur att jag kunde säga att jag redan är upptagen. OCH jag har fått en halv bil idag! fast jag får inte köra den.. :(

Kommentarer
Postat av: anneli

vi har likadana skal! de-e-nice!

2011-04-28 @ 15:54:33
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0