just stop for a minute and Smile!


(jag vill verkligen inte klaga.) jag fick bort nackspärren idag genom att ligga i ett hett bad och stretcha nacken. det gjorde så huvudvärken försvann. men jag får inte bort illamåendet. om jag inte visste bättre så skulle jag tro att jag var gravid. but I have eaten the birth control pill and it was about a month ago since I was makin’ babies. så det måste vara omöjligt!! moving on. om en ½ timme börjar BB - UT MED KATERINA.

hoppas jag kan hålla mig vaken tills min man ringer mig inatt. (och nej, inte isse. honom gjorde jag slut med för en månad sen. sa att jag aldrig mer ville träffa honom. heeeheee) har en bättre man nu ;)

Kommentarer
Postat av: CJ

Nostalgi! :)

2011-04-27 @ 23:57:36
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0