Life is what happens to you while you are busy making other plans.

jag skulle suttit på lektionen nu. men istället sitter jag i soffan med mjukiskläder och snyter mig. är inne på andra toarullen.. kan ni då förstå hur sårig och röd min näsa är? det gör ONT att snyta sig.. men jag måste. annars hamnar liksom allt snor i munnen. blä. :(

så himla orättvist. jag vill inte vara sjuk. jag vill inte sitta inne. jag vill njuta av våren precis som alla andra. jag vill ha converse, jeansjacka och solglajjor. jag vill sitta i solen med en kaffe och prata skit och röka. jag vill att det ska bli maj så jag kan åka till borås och hänga med mina älsklingsflickor och träffa spöken.

jag kollar på husk. en thriller. men jag kan inte koncentrera mig. för jag drömmer mig bort.

Kommentarer
Postat av: Emma

vi är två nice. men jag stoppar bara upp papper i näsan, det är mysigt hihi. och så blir inte näsan så röd och sårig

2011-04-11 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0