Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control.

jag tog en dusch, inte lukta ush och sedan for jag och albin in till norrtälje by och mötte upp lala. vi handlade lite och tog sedan bussen tillbaka hem till huset. christin hade bakat jääääättegoda chiabatta-bröd och gjort chili con carne (på min önskan! hon gör den godaste!) vi busade och lekte koja, läste böcker och umgicks.
albin fick åka sin älskade buss!

jangen ville vara med och mysa med christin.

albin och lala leker tittut och koja.


hahah, albin - svinglad! ♥ 

dedde pluggade företagsekonomi.

klockan senare körde vi lala till busstationen och handlade på vägen hem. albin somnade nästan i bilen så jag fick bära upp honom direkt till sängen och några minuter senare sov han. jag och christin ska nu ta ett glas vitt och kolla på big brother och avsluta dagen. nattinatti! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

nu har jag fått resultaten, det gick absolut helt ok men jag har nog ingen chaaaaans att komma in... man måste typ få högsta poäng i så fall!

2011-04-06 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0