my day through the lens; hour by hour.

jag kom på igår (läs; torsdag) att jag skulle ta ett kort i timmen under hela min dag. det började med ett foto innan jag tog bussen till jobbet.

en timme senare var jag framme i farsta. och solen värmde!

jag var på kontoret och sorterade in MASSA papper i tusen olika pärmar.

ja, sen råkade jag facebook:a lite.

en timme senare hade jag ätit upp min lunch. köttfärssås och spagetti.

behövde gå ut i solen en liten stund senare och pigga på mig lite.

jag såg ljuset i tunneln ;)

när jag tog tunnelbanan från farsta, var jag helt inne i min bubbla, och när någon skriker DENICE när jag klivit in i vagnen blev jag lite rädd. men det var bara petra som stod där med kaffemugg och barnvagn. haha. inte ofta man springer på sin ena bästa vän helt oväntat på tunnelbanan. ♥ en timme senare var jag på gamla stans perrong på väg hem och såg två duvor äta.

jag skyndade mig hem. hälsade på erik och simon som hängde i soffan. slängde i mig middagen jättefort. packade ner mina saker jättefort och sprang sedan till bussen.

och en timme senare satt jag på bussen på väg upp till mina sötisar i norrtälje.

bussen tar ju tid, och en timme senare såg jag det röda huset!

när jag kom råkade jag skrämma albin, så han blev jättearg på mig. :( när albin somnat, började vi baka morotskaka.

och sen var det ju dags att kolla big brotheer.

när BB var slut, var kakan klar.

sen var det bara att nanna igen. trött efter en lång, men väldigt bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0