Spit It Out Cuz I'm Dying For Company.

är det såhär det känns att vara trött? ;)

vaknade uppe i norrtälje imorse. vi käkade frulle tillsammans och sedan gjorde vi oss klara för att åka ner till södermalm och äta lunch hos lalla. påvägen dit svängde vi förbi lahäll och jag ska köpa det gröna huset när jag blir stor! så otroligt fint. ser ut som ett sagohus. älskar det.

blev "jul/påsk/midsommar"-lunch hos mamma. you know, köttbullar, lax och sånt. klockan blev rätt mycket så jonas och christin åkte iväg på sina födelsedagarspresent. bo på hotell med spa och massa lyx. och mamma fick ha albin över dagen och nu natten - till imorgon. lalla och albin åkte till junibacken, men jag åkte hem. var så fruktansvärt trött.

solade i bara shorts och sen fick jag nog solsting för jag började frysa och ville bara lägga mig och sova. (kanske inte är direkt 100% frisk än heller?) så jag låg i sängen och drack kaffe och surfade runt lite. sen fick jag cpryck och började göra mitt rum kliniskt rent. putsade fönster, dammsög allt. dammade hyllor, torkade alla ytor och lister, vädrade sängkläder och madrass och dammsög den. och ja. nu är det fint igen.

har precis färgat syrrans hår. och nuuu är jag verkligen bombtrött. får man sova nu eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0