Tell me if I'm missing something here.

dagen började med att jag hade fullt med mardrömmar. drömde bland annat att jag hade ett stort öppet sår från fingrarna till början av handleden (har sett för mycket saw-filmer) och bara förblödde. ingen kunde köra mig till sjukhuset och jag kom inte på tanken att ta taxi, så jag skulle ta tunnelbanan. alltså, jag badade i en stor blodpöl. som tur var vaknade jag av att albin kom och väckte mig.

vi körde albin till dagis, handlade på ica och sedan satt vi med varsin kaffekopp i soffan och kollade på tabathas salon take over och chillade innan jag var tvungen att ta bussen till stockholm och skolan. 1,5 timmes resväg. 2 timmar företagsekonomi. (tagga inför provet på onsdag!!) och 1,5 timmes resväg hem. när jag kom hem (hit till norrtälje) hade christin börjat på middagen.

efter det har jag varit mest trött. seg om inte annat. albin har försökt leka med sin mamma och faster, men de låg typ döda på soffan. efter några timmar fick vi äntligen honom att somna. (han var också övertrött!) så vi har kollat på big brother och druckit några glas vitt.

christin har gett upp för idag och gått och lagt sig. jag ska också göra det nu. tisdag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0