The purpose of life is to fight maturity.

albin var inte magsjuk. han spydde bara lite. efter alla hade somnat framför rorri racerbil så fick han äta två brödbitar.. och sedan tryckte han i sig två bananer. ingenting hände. inga kräk, ingenting. det fick mig att lugna ner mig. men febern och förkylningen gjorde mig sjukt seg. vi åkte bil till arlanda och hämtade jonas. på vägen dit mådde jag så fruktansvärt illa, antagligen för vi inte ätit någon ordentlig mat, eftersom iaf jag var livrädd att börja spy. så lite mat i magen och sedan var illamåendet borta. förutom att jag mest är åksjuk. haha.

jag är så fruktansvärt trööööööööött nu. jag orkade knappt kolla på big brother. (klart jag orkade!) men nu ger jag upp för idag. känns som jag varit vaken i ett år. godnatt.

christin. GRATTIS! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0