The spaces between your fingers were created so that someone else fingers could fill them in.

kändes som sovmorgon imorse men väcktes ännu tidigare än vanligt. det blev konstigt nog väldigt stressigt till skolbussen dåra. men jag hann till lektionen och företagsekonomiprovet. vi hade 90 minuter på oss att skriva. efter 25 minuter var jag klar och lämnade glatt in provet och knatade ut i vårsolen. åkte till hornstull för att kolla posten och sprang på kecke som plockade ut texas utemöbler. när jag kom fram till yttedörren var den öppen och två tjejer hade precis städat klart hela lägenheten.  drack en kopp kaffe och kollade lite tv innan jag gick och hämtade ut ett paket jag fått på posten med avi och tog mig sedan hela vägen ut till norrtälje.

nu precis borstade jag och albin tänderna och gick sedan upp till sängen för att läsa saga. men den handlade om pappa-katt och efter en stund satte sig albin upp och var helt hysterisk. grät och skrek helt okontrollerat. och sa; "albin saknar pappa. pappa. min pappa. albins pappa. albin saknar min pappa." det SKAR som en kniv i hjärtat. det var verkligen jätthemskt. men han fick prata med pappa i telefon en kort stund. han grät lite mer, men nu har han somnat.. stackars lilla plutten.

nu dricker vi kaffe tittar på grey's anatomy.. och vi får se vem som orkar hålla sig vaken till 22. christin kommer nog gå och lägga sig. hon börjar jobb 0645 imorgon. jag får en liten sovmorgon.. godnatt med er.


Kommentarer
Postat av: emma

alltså... lite pinsam, jag fick absolut över hälften men fortfarande inte helt kanooon. fast jag vet vad jag förlorade på så jag vart inte så förvånad

2011-04-06 @ 21:14:37
Postat av: ell

näääär fixar du fånen? :O:O:O

2011-04-06 @ 21:18:24
URL: http://killerkat.blogg.se/
Postat av: ellen

söt bild!

2011-04-07 @ 09:53:33
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: Josefine Bergkvist.

Hejhej titta in på min blogg! :) Kram!

2011-04-07 @ 10:36:19
URL: http://josib.blogg.se/
Postat av: linn

haha, åh vad söt

2011-04-07 @ 10:48:45
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0