This is hardcore and I'm indestructible.

And I never was smart with love. I let the bad ones in and the good ones go! But I'm gonna love you like I've never been hurt before. I'm gonna love you like I'm indestructible.


åkte in till stan och träffade malena. vi satt på john chris och åt lunch, med massa sol och hur mycket prat som helst. vi kom in på våra bakgrunder och malena fick höra allt som hänt. hon utbrister; "fan vad stark du är! och jag som tycker att jag gått igenom mycket!" och så fick jag höra hennes bakgrund. vi är nog lite av samma skrot och korn. :) jag gillar henne som fan!

klockan sprang iväg och vi sa hejdå och jag satte mig på tunnelbanan till gamla stan för att möta upp malin. vi köpte kaffe och satte oss på bryggan vid vattnet och pratade. (tycker dock inte om alla läskiga och äckliga fåglar överallt och människor som matar fåglar...)

med andra ord så har jag haft en helt perfekt dag! :)
förutom att jag glömde solglajjorna hemma, men man kan inte få allt här i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0