Wake me up before you go go.

cool unge.

det tog 3 timmar fram och tillbaka till norrtälje. jag bjöd mina syskon på tacos idag. erik fick göra guccan, men vi behövde inte vänta länge på honom. självklart fick jag ta disken.. och när sista glaset är diskat kollar jag på klockan och skriker svordomar. jag har ju glömt bort tvättstugan. höll fingrarna i kors och hoppades på att ingen snott min tid, sprang ner och fick se att det var ledigt. den här dagen blev faktiskt bra :]

nu ska jag försöka sova. shit, klockan är redan snart 1.

vågar vi hoppas på att morgondagen är ÄNNU bättre? (nu syftar vi på teleFÅN!)





OCH, JA MÅ HON LEVA. JAA MÅ HON LEVA. grattis linda! välkommen till klubb 23år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0