Water ballooooon!



jag och min bihåleinflammation sitter på balkongen och snorar. tog med datorn ut och kollar på vänner. annars skulle jag tröttna på att sitta här alldeles ensam. iof syrran är hemma, men hon ligger bara och sover. det är tisdag idag och våran tisdagsmiddag höll på att bli iniställd. mamma ska få besök av frippe som ska lägga hennes nya golv i hallen. så christin ringde. de kommer hit ikväll istället och så äter vi middag.

men eftersom jonas har firmabilen och ingen barnstol måste jag åka upp till norrtälje, och göra sällskap med chiristin och albin ner med bussen. barnvagn, barn och barnstol. tänk att så små barn måste ha så mycket med sig hela tiden. man tror ju att de små barnen tar minst plats, men de tar mest plats. but that's ok. jag älskar ju lille albin. så vad gör man inte för att umgås några timmar. ♥

ska fortsätta njuta av solen innan jag måste ta bussen. puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0