We just wanna make the world dance.

shoppade lite nya saker till lägenheten idag. nya kökshanddukar i typ denna stil. haha. erik blev väl inte sådär överförtjust i att de var rosa och väldigt tjejiga. och bara för att retas ännu mer.. erik slängde min slickepott. och idag köpte jag en ny. ROSA! han har även slängt min skärbräda. men jag hittade ingen rosa..

något de blev glada över var iof de svarta korgarna till badrummet. :)

ah. klockan är så mycket redan. ska hinna med så mycket imorgon.. duscha, kaffedejt med ellen, plugga och sedan skola. direkt efter det träffa en söt liten vän och äta middag och kärleka lite.

sova kanske? varför känns det alltid så fruktansvärt tråkigt att gå och lägga sig? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0