We will try to exorcise this place.

alla som känner mig vet att jag tycker om att ha ordning och reda runtomkring mig. min syster är min totala motsats. även hennes pojkvän. så det blir lite av en krock här hemma. jag städade efter de i början. men ju mer jag städade desto mer stökade de ner. först fick jag psykbryt på att det alltid blev så stökigt, men så började jag blunda för stöket i vardagsrummet och all disk i köket. men mitt rum är alltid fint, mitt egna lilla krypin. här får mitt hjärta lung och ro. men idag åker lägenheten på storstädning (kick ass) och mitt ordningochreda-hjärta blir dubbelt så stort. :)


ps. jag sov till 12 idag. det har jag inte gjort på jättelänge. hade glömt bort hur skönt det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0