You look like a disco ball.

igårkväll när christin hade gått och lagt sig... typ 23.30 så smet jag in i köket och började baka en tårta. och vid halv 1 var jag klar. ställde klockan på 05.50 men vaknade av mig själv 05.48. då tog jag med mig tårtan och gick upp och väckte christin med min fina sångröst.. och tårtfrukost. :) jag tog albin med mig ner och vi tittade på barntv. jag somnade, men vaknade till av att albin låg och sparkade på mig (vi låg skavfötters) sen vaknar jag av att jag hör kräkningar. hela dynan i soffan var fylld med kräk, och albin. hela albin. mysig start.

sen toksomnade han. vaknade till och mera kräks.
jag och christin går runt och oroar för att också bli kräksjuka. viiill inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0