You take the grey skies out of my way.

var på jobbet och avslutade en j*vla massa projekt. kan säga att det var en hel del papper. minst tusen sidor. och ungefär hälften lika många paperscut i fingrarna. men snart är det klart och då ska de arkiveras. :)

och idag bjöd jag mamma på lunch. vi gick till det där stället med apgoda sallader. kycklingsallad med avokado och mozarella. sedan gick vi förbi ett onoff och då sprang jag in. var helt på hugget. gick fram till en i personalen och frågade om de hade htc desire hd på lager. det hade han inte, sa han. jaha, för jag har köpt en telefon för 12 dagar sedan och har ännu inte fått den. så han ringer till onoffbutiken och fixar så jag kan få åka och hämta min telefon. KIM GJORDE MIN DAG!! :)

har nu suttit och pillat på min nya älskling i flera timmar. jag är bara så kär! :)


det är fortfarande en massa frågetecken. (hur får man liksom bort det där "safe mode" i vänstra hörnet?? skitirriterande!) men jag ska lära mig imorgon tänkte jag, orkar inte mer nu. jag är tröttis. och imorgon ska jag lägga in min musik. och lite av mina bilder på alla mina andra älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0