A W E S O M E N E S S!

Å-nej. nu har borås åkt hem. det är tomt. men jag (och jag HOPPAS ells & anneloo också) har haft en så jävla bra helg! justjustjust nu orkar jag inte blogga ordentligt. heehee. jag är så trött i huvudet. men kan bara säga att jag gillar systrarna som fan. nu börjar jag bli osäker på om det är borås jag tycker om så mycket, det kanske bara är att jag gillar att hänga med syrrorna och sen spelar det ingen roll var vi är? ska smsa båda och kolla vem det är som glömt ett brunt skärp, jag gissar på att det är anneloo.

men hörrni, imorgon blir det bättre bloggis!


och haallå.
det är min namnsdag idag och stefan var väl typ den enda som sa grattis på riktigt. skärpning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0