God couldn't be everywhere, so he created mothers.

efter jobbet igår gick jag hem till petra. hon bor typ 700 meter ifrån kontoret. liam sov när jag kom, så vi satt på uteplatsen och drack kaffe. när liam vakna fick han joina oss och äta middag. ali kom hem och det blev en skitrolig diskussion om "kurd-brallor". jag garva så jag grät!

vi skulle gått på promenad igen, men det regnade.. och sen fastna vi i v-rummet där liam fick testa sina nya kläder och den nya mössan som han älskade. ^_^

vi tog en mini-promenad när jag skulle åka hem. satte mig på tunnelbanan vid 1840, ungefär. och var inte hemma i lägenheten förän 20.20. jag sysselsatte mig med att lyssna på p3-dokumentären om hagamannen, så tiden gick rätt snabbt ändå. och snacka om trött_tjej_3000 när jag kom hem. lagade lite käk, åt, brände tungan, åt lite. slöglodde BBT (big bang theory - jag avskydde det förut, men erik har massa avsnitt på tvns hårddisk så jag har liksom fastnat nu) och halvsov i soffan.

som tur var ringde christin 22 och räddade mig från en natt på soffan. sen var det tack och godnatt och jag hann knappt lägga mig i sängen innan jag var helt bombad i huvudet. förutom att jag vakna till vid oskars kl. 23-sms, men resten av smsen hörde jag inte.  :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0