"I get by with a little help from my friends."

jag försov mig imorse.... bara för att toyboy ringde mig tjugo över tre i natt. jag trodde det var mitt alarm och var på väg upp ur sängen. det är ingen bra idé för sömnen att prata sig till liv i en kvart och sedan försöka somna om.. jag drömde bara mardrömmar!

men, i alla fall. det var inte det jag skulle skriva om. och jag tänker inte skriva om mardrömmarna som jag hade om isaks mamma, maria.. monster. jaja, tappa inte tråden igen. det jag skulle skriva egentligen var att jag och petra träffades i farsta strand, köpte kaffe och gick sedan ner mot vattnet och promenerade runt innan vi svängde förbi kontoret och kramades hejdå.

vi funtar på att ses sen igen efter jobbet och kanske gå en till, lite längre promenad. får se hur vädret tänker bete sig. för nu börjar det mulna på, fy och tvi dig regnet.

kanske ska fortsätta jobbaaaaa.... nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0