I think I just accepted a marriage propsal.

och strax är jag klar med allt jag skulle göra idag..



jag har idag..
dammsugit.
moppat golv.
dammat.
diskat.
skurat badrum. (väggar, handfat, badkar, toa)
rensat avlopp.
bäddat rent i två sängar.
tvättstugat.
och nu är det bara handtvätt av bh:ar kvar.

+ att jag har hunnit ha två kaffedejter med ells! planerat morgondagen och helgen. tagit små pauser för att sitta i solen och läsa lite. bloggat. klippt naglarna. och kollat på reprisen av allsång på skansen eftersom min gamla universitet-kompis hanna dorsin var med (nunnan) och sjöng att det är bögarnas fel. haha, bästa ju!

jag har inte hunnit duscha och jag har ont i halsen. men vad gör det om 100 år? :)

Kommentarer
Postat av: ell

I morgoooon!!! <3

2011-08-03 @ 21:54:45
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0