If you wanna fly, give up all the shit that weighs you down.



har degat hela dagen.. blev så otroligt trött på att glo på tvn utan att kolla. jag är rastlös men har ingen lust att hitta på något. orkar inte ringa någon, jag orkar inte prata. jag orkar inte lyssna. så jag bestämde mig för att gå ut och gå och lyssna på p3-dokumentären om alexandramannen.. (vilket jävla psykfall!)

det gick inte att få upp tempot i början. kände mig onödigt varm och det kändes som feber. sen kändes det som jag skulle svimma när som. sen slog det mig; man kanske ska vila när man äter antibiotika? så jag gick inte alls fort. gick bara runt i täby i 1 timme med hörlurar i öronen och regn fallandes från himlen.

när jag kom hem la jag mig i badet, hann knappt kliva ur innan lisa och erik kom hem. nu har jag smort in mitt förstörda ben med en salva som luktar avloppsvatten (men som verkar funka) och myst ner mig i mjukiskläder och kollar på film.

fruktansvärt underbart att inte jobba imorgon! dessutom blev jag väckt av sms från toyboy redan halv tio imorse. jag som sov så skönt och jag som hade tänkt att jag skulle få en lång sovmorgon. det är ju söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0