Just another girl with a dream in her heart.

IDAG när jag satt på gröna linjen (tunnelbanan mot ghetto-farsta) så kom min hemlösa-kompis igen. idag fick hon en hel tjugolapp och vet ni hur glad hon blev? jag blev alldeles röd i ansiktet och generad för att jag råkade göra henne glad över en liten tjugolapp. och då blev jag glad. :)

dagens andra goda gärning var att tvinga erik till att byta profilbild på facebook.

precis när jag var på G från kontoret så ringde stefanie och frågade om hårfärgning och vilket märke hon skulle köpa och bla bla. och så blev det dagens tredje goda gärning: jag erbjöd mig att färga hennes hår. och när jag var i danderyd sprang jag in på ica och köpte tacosmiddag till oss. jag är så snäll idag!!

stefanie kom 3 minuter efter jag hade kommit hem, så jag hann inte plocka undan all skit som erik och lisa har stökat ner. det såg ut som en svinstia och luktade därefter. hrrf. men regnbågen kikade fram mellan molnen. ah, så fin!



när vi hade ätit klart och håret var färdigt så sjönk vi ner i soffan med varsin kaffe och glodde lite på tv innan steffi var tvungen att gå hem i regnet. muha. ^_^


det är så fruktansvärt tråkigt att gå och lägga sig.. speciellt i tid. men måste.... helst för 1 timme sen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0