Never take someones feelings for granted.

verkligen alla verkar gå runt och bara irriterad sig på folk. folk. alltid dessa folk. vad är det för fel folk?! vilka är dessa folk? jag försöker egentligen bara ignorera folk. krypa in i min egen värld och inte bry mig om folk. nära och kära, javisst. men folk. nej.

jag är trött på att springa i ett hamsterhjul. runt, runt, runt. jag är trött på vardagen. allting är precis som vanligt, men ingenting är som förr. right? jag vill göra något. ändra allt. kan bli irriterad på mig själv också. att jag måste ha förändring typ konstant. det spelar egentligen ingen roll vad för förändringar.. bara något litet räcker. men NU, nu måste något förändras. drastiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0