Nothing says party like red plastic cups.

haha, kom att tänka på en sak!

i torsdags la vi till med skeppet i viken "italian port". där inne på stranden bor det skogsturkar med hönor och hasch. de har en "restarant" som det stod på listan på den lilla hyddan. även en bar. dit tog vi oss för att dricka öl. låt mig då berätta det roliga och lite udda sättet vi kom dit.

vi hade som sagt ankrat i viken. norskarna, skåningarna och vi nollåttor bestämde oss för att dricka öl baren på stranden. alla gick och hämtade pengar. "hur tar vi med oss pengarna utan att de blir blöta?" jo, vi hämtade en slutbar plastpåse. hitler månsson (robban) fick hedersuppgiften att simma med pengapåsen (+ mina cigg!)

13 vuxna människor i badkläder, tar sina tofflor på händerna och hoppar ner i vattnet. simmar ifrån skeppet med tofflor på händerna och in mot stranden. går upp på stranden, tar på tofflorna på fötter, och går upp till baren. sätter oss på plaststolar i badkläder och dricker öl. några dricker raki (rak i huvudet). när vi har betalat notan, tackar vi för oss och går ner mot vattnet igen. 13 vuxna människor förflyttar tofflorna från fötterna till händerna och går ner i vattnet och simmar tillbaka till båten med tofflorna på händer. SÅG JU HUR JÄVLA KOMISKT UT SOM HELST!!


jag får lite ont i hjärtat när jag tänker på mucahit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0