The universe is full of magical things waiting for us.

hann mer eller mindre komma hem, äta middag, trötta till mig lite, ligga i soffan och sen ringde mobilen. steffi frågade om hon fick komma över och dricka kaffe. det fick hon. så vi satt på balkongen tills det blev mörkt och vi fick gå och hämta filtar. totalt blev det fyra timmar.. sen vägrade jag låta henne gå hem själv på självaste spöktimmen bort till gribbylund. (täbys ghetto.) så hon fick lägga sig i sängen i v-rummet och sova kvar.

hahaha, kolla steffis fötter. helt underbar solbränna!!!

även fast jag inte somnade förrän 1-något, så vaknade jag till liv alldeles själv kvart över 6. tvättstugan började 7. HELT JÄVLA OMÄNSKLIGT. så nu får jag väl snart gå ner igen och ladda om bössan. måste nog krossa fingrarna och hoppas på att torkskåpet forfarande inte är paj.

mellan 0830-0900 är det kaffedejt med ells!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0