Unless your name is Google stop acting like you fucking know everything.



snacka om att ha hjärnsläpp idag. kändes som jag satt på jobbe utan huvud. jag vet inte vad jag pysslade med. kan bero på att jag inte sovit alls under natten och kl.0620 gav jag upp drömmen om att få sova lite iaf. så... var cptidig på kontoret. men det gjorde ju så att jag fick gå tidigare. eller fick och fick. I DID.

åkte hem till södermalm och fick middag av mamma. ska ju sova här i natt. damdidam. tänk att jag bodde här en gång i tiden. jaja, tappar tråden igen. efter middagen mötte jag upp malin i liljeholmen i världens snyggaste outfit. en stor svart tjocktröja. ett par blåa mjukisbrallor med vita målarfärgfläckar på och vita (numera gråa), trasiga converse. snyggaste tjejen på stan.

vi åkte till globen och lallade runt. (åh. förlåt! ericsson globe - SÅ JÄVLA TÖNTIGT NAMN!)

malin skulle hoppa samtidigt som jag tog kort. vi var inget bra team. det svarta är malin och den vita gubben är så som det skulle sett ut! ;) om ni inte förstod det liksom.

PUSS PUSS PÅ ER! ♥ (haha, min ena näsborre är gigantisk!)


jag sover hemma hos mamma inatt för att jag måste gå till vårdcentralen här i hornstull imorgonbitti, bara för att jag fortfarande står skriven här på södermalm. jag får inte gå till läkaren i täby. bböö. men det är ok. pappa kommer med bilen imorgon och plockar upp mig och mitt nya balkongbord och så åker vi till täby. TUR, för jag har varken smink, tandborste eller nya kläder med mig hit. fräsch_tjej_2011.

aw. mamma har bäddat så fint till mig i vardagsrummet. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0