I enjoy being around people that can make me laugh. (Without even trying.)



blev väckt redan 0520 imorse.
jävligt konstig tid att skicka sms på. om man inte är ute och slirar och klickar iväg fyllesms lite hit och dit dvs. jag försökte och försökte att somna om.. och jag lyckades till slut. och sen ringde det en person, och så ringde person två, och så ringde person 3 och så ringde det igen. när det var 20 minuter kvar tills bussen skulle gå hade jag fortfarande inte klätt på mig. men jag hann!!

upp till norrtälje för att mysa med christin en stund innan vi gick till dagis och hämtade hem albin. jag och albin lekte med tåg på hans rum. jag fick egentligen inte leka.. jag skulle bara vara med och säga; mmmm och aaaa.

när även lisa, erik och mamma hade kommit så åt vi chili con carne till middag. tisdagsmiddag. ♥

när vi skulle åka hem blev albin ledsen. "inite gå, dedde" sa han. oh. vad ont det gjorde i fasterhjärtat. och så gömde han sig i mamma christins famn och jag fick varken puss eller kram. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0